Хвали, душе моя, Господа.




Празднование в честь Казанской иконы Божией Матери (1612)

Равноап. Аверкия, еп. Иерапольского, чудотворца (ок. 167). Семи отроков, иже во Ефесе: Максимилиана, Иамвлиха, Мартиниана, Дионисия, Антонина, Константина (Ексакустодиана) и Иоанна (ок. 250; 408-450).Мчч. Александра еп., Ираклия воина и жен Анны, Елисаветы, Феодотии и Гликерии (II-III).Сщмчч. Серафима, архиеп. Угличского, и с ним Владимира, Александра, Василия, Александра пресвитеров и прмчч. Германа и Мины (1937). Сщмчч. Николая, Николая пресвитера и прмч. Григория (1937).

ЛИТУРГИЯ

1-й антифон:

Благослови, душе моя, Господа, Благословен еси, Господи.

Благослови, душе моя, Господа, и вся внутренняя моя, имя святое Его.

Благослови, душе моя, Господа, и не забывай всех воздаяний Его.

Очищающаго вся беззакония твоя, исцеляющаго вся недуги твоя.

Избавляющаго от истления живот твой, венчающаго тя милостию и щедротами.

Исполняющаго во благих желание твое: обновится яко орля юность твоя.

Щедр и милостив Господь, долготерпелив и многомилостив.

Благослови, душе моя, Господа, и вся внутреняя моя, имя святое Его.

Благословен еси, Господи.

2-й антифон:

Хвали, душе моя, Господа.

Восхвалю Господа в животе моем, пою Богу моему, дондеже есмь.

Не надейтеся на князи, на сыны человеческия, в них же несть спасения.

Изыдет дух его, и возвратится в землю свою:

в той день погибнут вся помышления его.

Блажен, емуже Бог Иаковль помошник его, упование его на Господа Бога своего,

сотворшаго небо и землю, море и вся, яже в них;

хранящаго истину в век, творящего суд обидимым, дающаго пищу алчущим.

Господь решит окованныя; Господь умудряет слепцы;

Господь возводит низверженныя; Господь любит праведники;

Господь хранит пришельцы, сира и вдову приимет, и путь грешных погубит.

Воцарится Господь во век. Бог твой, Сионе, в род и род.

Единородный Сыне, и Слове Божий, безсмертен Сый, и изволивый спасения нашего ради воплотиться от святыя Богородицы и Приснодевы Марии, непреложно вочеловечивыйся, распныйся же Христе Боже, смертию смерть поправый, Един сый Святыя Троицы, спрославляемый Отцу и Святому Духу, спаси нас.

Блаженны:

Во Царствии Твоем помяни нас, Господи,

егда приидеши во Царствии Твоем.

Блажнени нищии духом, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени плачущии, яко тии утешатся.

Блажени кротции, яко тии наследят землю.

Блажени алчущии и жаждущии правды, яко тии насытятся.

Блажени милостивии, яко тии помиловани будут.

Блажени чистии сердцем, яко тии Бога узрят.

Блажени миротворцы, яко тии сынове Божии нарекутся.

Блажени изгнани правды ради, яко тех есть Царство Небесное.

Блажени есте, егда поносят вам, и изженут, и рекут всяк зол глагол на вы, лжуще Мене ради

Радуйтеся и веселитеся, яко мзда ваша многа на небесех.

Во время малого входа с Евангелием:

Приидите, поклонимся и припадем ко Христу.

Спаси ны, Сыне Божий, молитвами Богородицы, поющия Ти: Аллилуия.

Тропа́рь Божией Матери пред иконой Ее Казанской, глас 4:

Заступнице усердная,/ Мати Господа Вышняго,/ за всех молиши Сына Твоего, Христа Бога нашего,/ и всем твориши спастися,/ в державный Твой покров прибегающим./ Всех нас заступи, о Госпоже, Царице и Владычице,/ иже в напастех, и скорбех, и в болезнех обремененных грехи многими,/ предстоящих и молящихся Тебе умиленною душею/ и сокрушенным сердцем/ пред пречистым Твоим образом со слезами/ и невозвратно надежду имущих на Тя,/ избавления всех зол,/ всем полезная даруй/ и вся спаси, Богородице Дево:// Ты бо еси Божественный покров рабом Твоим.

СЛАВА, И НЫНЕ: Кондак Божией Матери пред иконой Ее Казанской, глас 8:

Притецем, людие, к тихому сему и доброму пристанищу,/ скорой Помощнице, готовому и теплому спасению, покрову Девы,/ ускорим на молитву и потщимся на покаяние:/ источает бо нам неоскудныя милости Пречистая Богородица,/ предваряет на помощь и избавляет от великих бед и зол// благонравныя и богобоящияся рабы Своя.

Прокимен, глас 3, песнь Богородицы: Вели́чит душа́ Моя́ Го́спода,/
и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м.

Стих: Я́ко призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́, се бо отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди.

К Филиппийцам послание святого апостола Павла (глава 2:5–11)

Братия, в вас должны быть те же чувствования, какие и во Христе Иисусе: Он, будучи образом Божиим, не почитал хищением быть равным Богу; но уничижил Себя Самого, приняв образ раба, сделавшись подобным человекам и по виду став как человек; смирил Себя, быв послушным даже до смерти, и смерти крестной. Посему и Бог превознес Его и дал Ему имя выше всякого имени, дабы пред именем Иисуса преклонилось всякое колено небесных, земных и преисподних, и всякий язык исповедал, что Господь Иисус Христос в славу Бога Отца.

ЕВАНГЕЛИЕ от Луки (гл.10:38–42; гл.11:27–28)

В то время пришел Иисус в одно селение; здесь женщина, именем Марфа, приняла Его в дом свой; у неё была сестра, именем Мария, которая села у ног Иисуса и слушала слово Его. Марфа же заботилась о большом угощении и, подойдя, сказала: Господи! или Тебе нужды нет, что сестра моя одну меня оставила служить? скажи ей, чтобы помогла мне. Иисус же сказал ей в ответ: Марфа! Марфа! ты заботишься и суетишься о многом, а одно только нужно; Мария же избрала благую часть, которая не отнимется у неё. Когда же Он говорил это, одна женщина, возвысив голос из народа, сказала Ему: блаженно чрево, носившее Тебя, и сосцы, Тебя питавшие! А Он сказал: блаженны слышащие слово Божие и соблюдающие его.

Величаем Тя, Пресвята́я Де́во,/ и чтим о́браз Твой святы́й,/ от него́ же истека́ет благода́тная по́мощь// всем, с ве́рою притека́ющим к нему́.



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2019-12-21 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: