И ныне и присно и во веки веков. Аминь. Рукопи́саннаго о́браза не поче́тше,/ но Неопи́санным Существо́м




Конда́к пра́отцев, глас 6:

Р укопи́саннаго о́браза не поче́тше,/ но Неопи́санным Существо́м защити́вшеся, треблаже́ннии,/ в по́двизе огня́ просла́вистеся,/ среде́ же пла́мене нестерпи́маго стоя́ще, Бо́га призва́сте:/ ускори́, о Ще́дрый, и потщи́ся, я́ко Ми́лостив, в по́мощь на́шу,// я́ко мо́жеши хотя́й.

Проки́мены:

Пра́отцев, глaс 4, песнь отце́в:

Б лагослове́н еси́, Го́споди Бо́же оте́ц на́ших,/ и хва́льно и просла́влено И́мя Твое́ во ве́ки.

Стих: Я́ ко пра́веден еси́ о всех, я́же сотвори́л еси́ нам.

Святы́х (проро́ка и отроко́в), глaс 4:

Д и́вен Бог во святы́х Свои́х, Бог Изра́илев.

Апо́стольское чте́ние дня:

Кол. зач. 257 (гл.3, стт.4-11)

Б ра́тие, егда́ Христо́с яви́тся, живо́т ваш, тогда́ и вы с Ним явите́ся в сла́ве. Умертви́те у́бо у́ды ва́ша, я́же на земли́, блуд, нечистоту́, страсть, по́хоть злу́ю, и лихоима́ние, е́же есть идолослуже́ние. И́хже ра́ди гряде́т гнев Бо́жий на сы́ны противле́ния. В ни́хже и вы иногда́ ходи́сте, егда́ живя́сте в них. Ны́не же отложи́те и вы та вся: гнев, я́рость, зло́бу, хуле́ние, срамосло́вие от уст ва́ших. Не лжи́те друг на дру́га, совле́кшеся ве́тхаго челове́ка с дея́ньми его́. И обле́кшеся в но́ваго, обновля́емаго в ра́зум, по о́бразу созда́вшаго его́. Иде́же несть е́ллин, ни иуде́й, обре́зание, и необре́зание, ва́рвар и скиф, раб и свобо́дь, но вся́ческая и во всех Христо́с.

Апо́стольское чте́ние святы́х:

Евр., зач.330 (гл.11, ст.33 – гл.12, ст.2)

Б ра́тие, святи́и вси ве́рою победи́ша ца́рствия, соде́яша пра́вду, получи́ша обетова́ния, загради́ша уста́ львов, угаси́ша си́лу о́гненную, избего́ша о́стрея меча́, возмого́ша от не́мощи, бы́ша кре́пцы во бране́х, обрати́ша в бе́гство полки́ чужи́х. Прия́ша жены́ от воскресе́ния ме́ртвыя своя́; ини́и же избие́ни бы́ша, не прие́мше избавле́ния, да лу́чшее воскресе́ние улуча́т; друзи́и же руга́нием и ра́нами искуше́ние прия́ша, еще́ же и уз, и темни́ц. Ка́мением побие́ни бы́ша, претре́ни бы́ша, искуше́ни бы́ша, уби́йством меча́ умро́ша, проидо́ша в ми́лотех, и в ко́зиях ко́жах, лише́ни, скорбя́ще, озло́блени. И́хже не бе досто́ин весь мир, в пусты́нях скита́ющеся, и в гора́х, и в верте́пах, и в про́пастех земны́х. И си́и вси послу́шествовани бы́вше ве́рою, не прия́ша обетова́ния, Бо́гу лу́чшее что о нас предзре́вшу, да не без нас соверше́нство прии́мут. Те́мже у́бо и мы, толи́к иму́ще облежа́щь нас о́блак свиде́телей, го́рдость вся́ку отло́жше, и удо́бь обстоя́тельный грех, терпе́нием да тече́м на предлежа́щий нам по́двиг, взира́юще на нача́льника ве́ры и соверши́теля Иису́са.

Аллилуа́рий пра́отцев, глас 4:

М оисе́й и Ааро́н во иере́ех Его́,/ и Самуи́л в призыва́ющих И́мя Его́.

Аллилуа́рий святы́х (проро́ка и отроко́в):

В оззва́ша пра́веднии, и Госпо́дь услыша их.

 

Ева́нгельское чте́ние дня:

Лк., зач.76 (гл.14, стт.16-24)

Р ече́ Госпо́дь при́тчу сию́: челове́к не́кий сотвори́ ве́черю ве́лию, и зва мно́ги. И посла́ раба́ своего́ в год ве́чери рещи́ зва́нным: гряди́те, я́ко уже́ гото́ва суть вся. И нача́ша вку́пе отрица́тися вси. Пе́рвый рече́ ему́: село́ купи́х, и и́мам ну́жду изы́ти и ви́дети е́. Молю́ ти ся, име́й мя отрече́на. И други́й рече́: супру́г воло́вных купи́х пять, и гряду́ искуси́ти их. Молю́ тя, име́й мя отрече́на. И други́й рече́: жену́ поях, и сего́ ра́ди не могу́ приити́. И прише́д раб той, пове́да господи́ну своему́ сия́. Тогда́ разгне́вався до́му влады́ка, рече́ рабу́ своему́: изы́ди ско́ро на распу́тия и сто́гны гра́да, и ни́щия, и бе́дныя, и слепы́я, и хро́мыя введи́ се́мо. И рече́ раб: го́споди, бысть я́коже повеле́, и еще́ ме́сто есть. И рече́ господи́н к рабу́: изы́ди на пути́ и халу́ги, и убеди́ вни́ти, да напо́лнится дом мой. Глаго́лю бо вам: я́ко ни еди́н муже́й тех зва́нных вку́сит моея́ ве́чери, мно́зи бо суть зва́ни, ма́ло же избра́нных.

Ева́нгельское чте́ние святы́х:

Лк., зач. 62 (гл.11, ст.47 - гл.12, ст.1)

Рече́ Госпо́дь ко прише́дшым к Нему́ иуде́ем: го́ре вам, кни́жницы и фарисе́е, я́ко зи́ждете гро́бы проро́к, отцы́ же ва́ши изби́ша их. У́бо свиде́тельствуете и сблаговолите́ дело́м оте́ц ва́ших, я́ко ти́и у́бо изби́ша их, вы же зи́ждете их гро́бы. Сего́ ра́ди и прему́дрость Бо́жия рече́: послю́ в них проро́ки и Апо́столы, и от них убию́т и изжену́т. Да взы́щется кровь всех проро́к, пролива́емая от сложе́ния ми́ра, от ро́да сего́, от кро́ве А́веля да́же до кро́ве Заха́рии, поги́бшаго между́ олтаре́м и хра́мом. Ей, глаго́лю вам, взы́щется от ро́да сего́. Го́ре вам зако́нником, я́ко взя́сте ключь разуме́ния, са́ми не внидо́сте, и входя́щым возбрани́сте. Глаго́лющу же Ему́ сия́ к ним, нача́ша кни́жницы и фарисе́е бе́дне гне́ватися Нань и преста́ти Его́ о мно́зе, ла́юще Его́, и́щуще улови́ти не́что от уст Его́, да Нань возглаго́лют. О ни́хже собра́вшымся тмам наро́да, я́ко попира́ти друг дру́га, нача́т глаго́лати ученико́м Свои́м пе́рвее, внемли́те себе́ от ква́са фарисе́йска, е́же есть лицеме́рие.

Прича́стен воскре́сный:

Х вали́те Го́спода с небе́с, хвали́те Его в вы́шних.

Причастен пра́отцев и святы́х:

Р а́дуйтеся, пра́веднии о Го́споде, пра́вым подоба́ет похвала́. А ллилу́ия. (Трижды)


 

[1] Одна из стихир по указанию настоятеля — из числа вечерних литийных стихир храмового святого (как правило, первая), либо та, которая поется по 50-м псалме на полиелейной утрене. В том случае, если храмовый святой не имеет указанных песнопений (например, шестеричная служба), может быть пропета стихира с «Господи, воззвах» или из другого цикла стихир.

[2] В каноне пророка поются только три тропаря, а Богородичен оставляется; в каноне же отроков первые два тропаря поются «за един», далее – еще один тропарь и Богородичен. Таким образом, каноны пророка и отроков поются каждый на 3, а вместе получается на 6 (см. Типикон, 17 декабря, Маркова глава).



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2019-06-26 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: