Старший: Молитвами Святых отец наших, Господи Иисусе Христе помилуй нас. Аминь.




 

на часах:

Тропа́рь пра́здника (Трио́ди), глас 8:

П овеле́нное та́йно прие́м в ра́зуме,/ в кро́ве Ио́сифове тща́нием предста́ Безпло́тный, глаго́ля Неискусобра́чней:/ приклони́вый схожде́нием Небеса́ вмеща́ется неизме́нно весь в Тя,/ Его́же и ви́дя в ложесна́х Твои́х прие́мша ра́бий зрак,/ ужаса́юся зва́ти Тебе́:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Конда́к пра́здника (Трио́ди), глас 8:

В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых,/ благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице,/ но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

 

Обедница:

Блаже́нны:

Хор: Во Ца́рствии Твое́м помяни́ нас, Го́споди, егда́ прии́деши, во Ца́рствии Твое́м.

На 12: Блаже́ни ни́щии ду́хом, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Блаже́ни пла́чущии, я́ко ти́и уте́шатся.

На 10: Блаже́ни кро́тции, я́ко ти́и насле́дят зе́млю.

Блаже́ни а́лчущии и жа́ждущии пра́вды, я́ко ти́и насы́тятся.

На 8: Блаже́ни ми́лостивии, я́ко ти́и поми́ловани бу́дут.

Триоди, глас 4:

Ирмо́с: Т воя́ песносло́вцы, Богоро́дице,/ Живы́й и Незави́стный Исто́чниче,/ лик себе́ совоку́пльшия, духо́вно утверди́,/ в Боже́ственней Твое́й сла́ве// венце́в сла́вы сподо́би.

 

Блаже́ни чи́стии се́рдцем, я́ко ти́и Бо́га у́зрят.

Тропарь: К лас прозя́бшая Боже́ственный, я́ко ни́ва неора́нная яве,/ ра́дуйся одушевле́нная трапе́зо, хлеб живо́тный вме́щшая.// Ра́дуйся, живо́тныя воды́ исто́чниче неистоща́емый, Влады́чице.

 

Блаже́ни миротво́рцы, я́ко ти́и сы́нове Бо́жии нареку́тся.

Тропарь: Ю́ нице Юнца́ ро́ждшая непоро́чнаго, ра́дуйся ве́рным./ Ра́дуйся А́гнице, ро́ждшая Бо́жияго А́гнца,/ взе́млющаго ми́ра всего́ прегреше́ния.// Ра́дуйся те́плое очисти́лище.

Блаже́ни изгна́ни пра́вды ра́ди, я́ко тех есть Ца́рство Небе́сное.

Тропарь: У́ тро светле́йшее, ра́дуйся/ еди́на Со́лнца нося́щая Христа́, све́та жили́ще./ Ра́дуйся, тьму разруши́вшая,// и мра́чныя бе́сы отню́д отгна́вшая.

 

Блаже́ни есте́, егда́ поно́сят вам, и изжену́т, и реку́т всяк зол глаго́л на вы, лжу́ще Мене́ ра́ди.

Тропарь: Ч ерто́же Сло́ва нескве́рный, вина́ всех обоже́ния,/ ра́дуйся Пречи́стая, проро́ков оглаше́ние:// ра́дуйся, апо́столов удобре́ние.

 

Ра́дуйтеся и весели́теся, я́ко мзда ва́ша мно́га на Небесе́х.

Тропарь: О т Тебе́ роса́ ука́ну, пла́мень многобо́жия угаси́вшая./ Тем вопие́м Ти:// ра́дуйся, руно́ одушевле́нное, е́же Гедео́н, Де́во, предви́де.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху

Тропарь:С е Тебе́ [Де́во] ра́дуйся, зове́м:/ приста́нище нам бу́ди вла́ющимся,/ и оти́шие в пучи́не скорбе́й,// и собла́знов всех бори́теля.

 

И ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Тропарь:Р а́дости вина́, облагодати́ наш по́мысл, е́же зва́ти Тебе́:/ ра́дуйся неопали́мая купино́, о́блаче всесве́тлый,// ве́рныя непреста́нно осеня́ющий.

 

Тропари́ и кондаки́:

Тропа́рь пра́здника (Трио́ди), глас 8:

П овеле́нное та́йно прие́м в ра́зуме,/ в кро́ве Ио́сифове тща́нием предста́ Безпло́тный, глаго́ля Неискусобра́чней:/ приклони́вый схожде́нием Небеса́ вмеща́ется неизме́нно весь в Тя,/ Его́же и ви́дя в ложесна́х Твои́х прие́мша ра́бий зрак,/ ужаса́юся зва́ти Тебе́:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Конда́к пра́здника (Трио́ди), глас 8:

В збра́нной Воево́де победи́тельная,/ я́ко изба́вльшеся от злых,/ благода́рственная воспису́ем Ти, раби́ Твои́, Богоро́дице,/ но, я́ко иму́щая держа́ву непобеди́мую,/ от вся́ких нас бед свободи́, да зове́м Ти:// ра́дуйся, Неве́сто Неневе́стная.

 

Проки́мен Богоро́дицы, глас 3:

Чтец: П роки́мен, глас тре́тий, песнь Богоро́дицы: В ели́чит душа́ Моя́ Го́спода,/ и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м.

Хор: В ели́чит душа́ Моя́ Го́спода,/ и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м.

 

Чтец: Я́ ко призре́ на смире́ние Рабы́ Своея́, се бо, отны́не ублажа́т Мя вси ро́ди.

Хор: В ели́чит душа́ Моя́ Го́спода,/ и возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м.

 

Чтец: В ели́чит душа́ Моя́ Го́спода.

Хор: И возра́довася дух Мой о Бо́зе Спа́се Мое́м.

Чте́ние Апо́стола:

Чтец: К о Евре́ом посла́ния свята́го апо́стола Па́вла чте́ние.

 

(Субботы 5 седи Вел. поста: Евр., зач. 322, гл.9, стт.24-28):

Чтец: Б ра́тие, не в рукотворе́нная свята́я вни́де Христо́с, противообра́зная и́стинных, но в са́мое Не́бо, ны́не да яви́тся лицу́ Бо́жию о нас. Ни да мно́гажды прино́сит Себе́, я́коже первосвяще́нник вхо́дит во свята́я [святы́х] по вся ле́та с кро́вию чужде́ю. Поне́же подоба́ше бы Ему́ мно́жицею страда́ти от сложе́ния мира, ны́не же еди́ною в кончи́ну веко́в, во отмета́ние греха́, же́ртвою Свое́ю яви́ся. И я́коже лежи́т челове́ком еди́ною умре́ти, пото́м же суд. Та́ко и Христо́с еди́ною принесе́ся, во е́же вознести́ мно́гих грехи́, второ́е без греха́ яви́тся, жду́щим Его́ во спасе́ние.

(Богоро́дицы: Евр., зач. 320, гл.9, стт.1-7):

Б ра́тие, име́яше пе́рвая ски́ния оправда́ния слу́жбы, свято́е же людско́е. Ски́ния бо сооружена́ бысть пе́рвая, в не́йже свети́льник, и трапе́за, и предложе́ние хле́бов, я́же глаго́лется Свята́я. По вторе́й же заве́се ски́ния, глаго́лемая Свята́я святы́х. Зла́ту иму́щи кади́льницу, и ковче́г заве́та окова́н всю́ду зла́том, в не́мже ста́мна злата́ иму́щая ма́нну, и жезл Ааро́нов прозя́бший, и скрижа́ли заве́та. Превы́шше же eго́ херуви́ми сла́вы, осеня́ющии oлта́рь: о ни́хже несть ны́не глаго́лати подро́бну. Сим же та́ко устро́eным, в пе́рвую у́бо ски́нию вы́ну вхожда́ху свяще́нницы, слу́жбы соверша́юще. Во втору́ю же eди́ною в ле́то eди́н архиере́й, не без кро́ве, ю́же прино́сит за себе́, и о людски́х неве́жествиих.

 

Аллилуа́рий Богоро́дицы, глас 8:

Чтец: Г лас осьмы́й: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Чтец: В оскресни́, Го́споди, в поко́й Твой, Ты и Киво́т святы́ни Твоея́.

Чтец: П омяни́, Го́споди, Дави́да и всю кро́тость его́.

 

Чте́ние Ева́нгелия:

(Субботы 5 седм. Вел. поста: Мк., зач.35, гл.8, стт.27-31):

Ст.: В о вре́мя о́но, изы́де Иису́с и ученицы́ Его́ в ве́си Кесари́и Фили́пповы, и на пути́ вопроша́ше ученики́ Своя́, глаго́ля им: кого́ Мя глаго́лют челове́цы бы́ти? Они́ же отвеща́ша: Иоа́нна Крести́теля, и ини́и Илию́, друзи́и же еди́наго от проро́к. И Той глаго́ла им: вы же кого́ Мя глаго́лете бы́ти? Отвеща́в же Петр глаго́ла Ему́: Ты еси́ Христо́с. И запрети́ им, да ни кому́же глаго́лют о Нем. И нача́т учи́ти их, я́ко подоба́ет Сы́ну Челове́ческому мно́го пострада́ти, и искуше́ну бы́ти от ста́рец и архиере́й и кни́жник, и убие́ну бы́ти, и в тре́тий день воскре́снути.

(Богоро́дицы: Лк., зач.54, гл.10, стт.38-42; гл.11, стт.27-28):

В о вре́мя о́но, вни́де Иису́с в весь не́кую: жена́ же не́кая и́менем Ма́рфа прия́т Его́ в дом свой. И сестра́ ей бе нарица́емая Мари́я, я́же и се́дши при ногу́ Иису́сову, слы́шаше сло́во Его́. Ма́рфа же мо́лвяше о мно́зе слу́жбе, ста́вши же рече́: Го́споди, не бреже́ши ли, я́ко сестра́ моя́ еди́ну мя оста́ви служи́ти; рцы у́бо ей, да ми помо́жет. Отвеща́в же Иису́с, рече́ ей: Ма́рфо, Ма́рфо, пече́шися и мо́лвиши о мно́зе. Еди́но же есть на потре́бу. Мари́я же благу́ю часть избра́, я́же не оты́мется от нея́. Б ысть же егда́ глаго́лаше сия́, воздви́гши не́кая жена́ глас от наро́да, рече́ Ему́: блаже́но чре́во носи́вшее Тя, и сосца́, я́же еси́ ссал. Он же рече́: те́мже у́бо блаже́ни слы́шащии сло́во Бо́жие, и храня́щии е́.

 

Многоле́тие:

Хор: Православное епископство Церкви Российския/ и господина высокопреосвященнейшего митрополита Филарета/ Первоиерарха Православныя Российския Церкви/ и господина нашего Высокопреосвященнейшего Филарета,/ архиепископа Московского и Восточно-Российского/ настоятеля, братию и прихожан святаго храма сего/ и вся православныя христианы/ Господи, сохрани их на многая лета.

 

 



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2020-05-11 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: