Акафист иже во святых отцу нашему Патрику, просветителю Ирландии.




Песнь 4.

Ирмо́с: Твоего́ на зе́мли явлéния, Христе́ Бо́же,/ проповéдая проро́к пришéствие/ с весéлием вопия́ше// сла́ва си́ле Твоéй, Го́споди.

О ле́ню на гора́х Арома́тских подо́бяся,/ го́ры и хо́лми обтека́л еси́, цéркви созида́я и христиа́ны в ве́ре правосла́вней наставля́я,// в места́ же пусты́нная уединя́яся, непреста́нно моли́лся еси́, во е́же но́вому ста́ду твоему́ спасти́ся.

Г рехолюби́вый мир от ю́ности твоея́ оста́вль,/ во оби́телех мона́шеских Ма́ртина сла́внаго и учени́к его́ воспита́вся,/ в послуша́нии же и научéнии лéта мно́га пожда́в,/ жезл па́стырский смирéнно прия́л еси́, взыва́я:// сла́ва си́ле Твоéй, Го́споди.

О́ вцы па́жити твоея́ созыва́л еси́ гла́сом ева́нгельским/ и во дво́ры церко́вныя сия́ управля́л еси́,/ и́стинный па́стырь тем явля́яся,// и́же ду́шу свою́ за о́вцы своя́ полага́ет.

Богоро́дичен: А́ нгельское привéтствие прино́сим Ти,/ Благословéнная Богоро́дице,/ ра́дуйся, Благода́тная,// Госпо́дь с Тобо́ю.

Песнь 5.

Ирмо́с: Возсия́вый свет и просвети́вый у́тро/ и показа́вый день/ сла́ва Тебе́, сла́ва Тебе́, // Иису́се, Сы́не Бо́жий.

П росвети́л еси́, Па́триче, зе́млю Ирла́ндскую/ свéтом учéния Христо́ва,/ о новоизбра́нном ста́де твоéм веселя́ся/ и Бо́гу сла́ву воздая́.

О твéрзл еси́ о́чи у́мная, пре́жде невéрием ослеплéнная,/ и́же во тьме невéжествия пребыва́ющих/ и ты́я подви́гл еси́// со всéми вéрными Христа́ Спа́са сла́вити.

С ы́тости не зна́я, проповéдал еси вéру правосла́вную,/ настоя́ и науча́я во врéмени и безврéмении со слеза́ми мно́гими,/ Христу́ Бо́гу, помога́ющему ти́ вопия́:// сла́ва си́ле Твоéй, Сы́не Бо́жий.

Богоро́дичен: Т ьму отгна́вшая и Со́лнце Пра́вды ми́ру возсия́вшая,/ Богоро́дице Мари́е,// зловéрия нощь от ми́ра отжени́.

Песнь 6.

Ирмо́с: Возопи́, прообразу́я погребéние триднéвное/ проро́к Ио́на в китé моля́ся/ от тли изба́ви мя,// Иису́се Царю́ сил.

О бижа́ем не противоглаго́лал еси́/ и уничижа́ем смиря́лся еси́,/ о́браз явля́я ученико́м твои́м,/ тéмже и возвели́чи тя, Госпо́дь,// Па́триче.

Л ьсти́вым ко́знем диа́вольским противобо́рствуя,/ не убоя́лся еси́ прещéния/ волхво́в нечести́вых,/ Христо́ву вéру безбоя́зненно проповéдуя/ и взыва́я:/ от сете́й их изба́ви мя,// Иису́се, Царю́ Сил.

С ко́рбь, и тесноту́,/ и го́рькое ра́бство/ в ю́ности твоéй претерпéв,/ егда́ пленéн был еси́, Па́триче,/ по гла́су же Госпо́дню/ свобо́ду получи́в, возопи́л еси́:// сла́ва Тебе́, Иису́се, Царю́ Сил.

Богоро́дичен: Т ы еси́ оби́димых Помо́щница,/ Ты еси́ пленéнных Свобождéние,/ Твои́ бо мольбы́, Приснодéво Влады́чице,/ приéмлет при́сно Сын Твой// и Бог наш.

Конда́к, гла́с 4:

П оказа́лся еси/ и́стинный ловéц человéков,/ мре́жи бо благовéстия ева́нгельскаго простéр,/ улови́л еси язы́ки/ во Ца́рствие Христо́во,/ Крещéнием просвеща́я/ во тьме поклоне́ния и́дольскаго пребыва́ющия/ и тех сотворя́я ча́да Жива́го Бо́га;/ сего́ ради мо́лим тя:/ предста́тельствуй, о́тче Па́триче,// о чту́щих святу́ю па́мять твою́.

Ин кондак, глас 8:

Я́ ко луч го́рняго Со́лнца Пра́вды во Ирла́ндии яви́ тя Святы́й Ду́х, Кресто́м Христо́вым поклоне́ние со́лнцу до́льнему упраздня́я, во ото́це окиа́на мо́ря ке́льтския язы́ки ко благоче́стию приве́л еси́, те́мже, любо́вию соше́дшеся, пра́зднуем па́мять твою́, Па́триче богому́дре, просвеща́й ве́рою призыва́ющия тя и чту́щия честну́ю па́мять твою́.

Песнь 7.

Ирмо́с: Авраа́мстии иногда́ в Вавило́не о́троцы/ пещны́й пламень попра́ша/ пе́сньми взыва́юще,// отец на́ших Бо́же, благословéн еси́.

В идéний Богооткровéнных зри́телю,/ Па́триче святи́телю,/ послéдовал еси́ призыва́ющему тя Бо́жию Гла́су,// и́же тя посла́ лю́ди но́выя ко и́стинней вéре обрати́ти.

А́ нгельский о́браз от ю́ности твоея́ восприи́м,/ рéвновал еси о насаждéнии жития́ мона́шеского в новопросвеще́нной земли́,/ оби́тели мно́гия повсю́ду созида́я и Го́споду поя́:// отéц на́ших Бо́же, благословéн еси.

И рла́ндская земля́ тобо́ю хва́лится/ и па́мять твою́ чтит, Па́триче,/ но и мы, от Восто́ка пришéдше, усе́рдно тя в моли́твах призыва́ем,// Го́спода о тебé благодаря́ще и вопию́ще: благословéн еси, Бо́же наш.

Богоро́дичен: Р або́в Твои́х мольбы́ приими́ и ны́не, Всенепоро́чная,/ я́коже дрéвле молéния к Тебé прибега́ющих слу́шала еси́,/ Ты бо вчера́ и днесь и в вéке гряду́щем// Еди́на ми́лостивая Засту́пница явля́ешися.

Песнь 8.

Ирмо́с: Царя́ Христа́, Его́же исповéдаша/ пленéннии о́троцы в пещи́/ глаго́люще вéлиим гласом,// вся дела́, по́йте Го́спода.

С éятель до́брый яви́лся еси́, святи́телю Па́триче,/ ни́ву благопло́дную Христу́ возрасти́в/ и лю́ди новопросвеще́нныя науча́я вопи́ти:// вся дела́ по́йте Го́спода.

Т вéрдое вéры Христо́вы основа́ние положи́в,/ созида́л еси́ без числа́ хра́мы и оби́тели и́ноческия,/ в ни́хже тружда́ющихся подвиза́л еси́ вопи́ти:// вся дела́ по́йте Го́спода.

И ерéи Бо́жия поставля́л еси́ и по всей земли́ посыла́л еси́ тех на служéние,/ я́ко да утвержда́ют в вéре, тобо́ю проповéданной,/ лю́ди новоизбра́нныя, благода́рне зову́щия:// вся дела́ по́йте Го́спода.

Богоро́дичен: И новéрческая заблуждéния и ерети́ческая шата́ния осуети́,/ вéрныя же во и́стине утверди́,// та́йно науча́ющи их, Влады́чице, Бо́га правосла́вно воспева́ти.

Песнь 9.

Ирмо́с: От земноро́дных Ро́ждшися/ и Творца́ Ро́ждшая,/ на́ша Похвало́, Богоро́дице Чи́стая,// Тя, я́ко влады́чествующую тва́рьми, велича́ем.

Л éтнюю па́мять твою́, Па́триче, соверша́юще/ и апо́стольския труды́ твоя́ восхваля́юще,/ от Восто́ка и За́пада сошéдшеся,// единоду́шно тя велича́ем.

Ю́ ность твою́ Христу в жéртву принéсл еси́/ и до ста́рости Тому́ служи́л еси́, святи́телю,/ апо́столом поревнова́в и преподо́бным подража́я,// тéмже тя велегла́сно велича́ем.

Д убра́вы и хо́лмы земли́ Ирла́ндския моли́твою твое́ю освяти́л еси́/ и слеза́ми мно́гими новонасаждéнную ни́ву Христо́ву ороша́л еси́,/ да возрастéт и сто́ричный плод принесéт,// тéмже труды́ твоя́ и рéвность по Бо́гу велича́ем.

Богоро́дичен: И рла́ндскую зéмлю и вся́кую страну́ христиа́нскую попечéнием Твои́м не оставля́й, Богоро́дице,/ с Па́триком святы́м Сы́на Твоего́ Божéственнаго умоля́ющи,/ да вся поми́лует и спасéт// непреста́нно Тя велича́ющих.

Свети́лен, гла́с 3:

Н о́щь язы́ческую просвети́вый свéтом Христо́вым, Па́триче, во свéте невечéрнем ны́не пребыва́еши, на Со́лнце Пра́вды взира́я и моля́ся непреста́нно, да возсия́ет во всем ми́ре трисо́лнечный свет Правосла́вия.

 

Акафист иже во святых отцу нашему Патрику, просветителю Ирландии.

(Автор перевода с франкоязычного оригинала - прот. Павел Карташев.)

Кондак 1.

Н а исходе четвертого века/, христианских времен благодатных/, ты родился в семье боголюбцев/, в первый месяц весны светоносной/. Облечён был твой дед в священство/; твой отец служил диаконом Церкви/; мать в родстве состояла с Мартином/, епископом галльского Тура/. Почитая родных твоих мудрых/, покровитель Ибернии славный/, люди верные во вселенной/ все согласно тебя величают: /

Р адуйся, отче святый Па́триче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Икос 1.

Д икарями внезапно плененный /, в рабство проданный юношей знатным/, ты попал в край озер глубоких/, бурых скал и лугов цветущих/. Но исполнился срок: твое сердце/, безразличное прежде к вере/, распахнулось лучам благодати/, как земля восходящему солнцу/. И шесть лет ты горел молитвой/: как свечу, нёс её пред собою/. И святые с Небес взирали/, воспевая все в удивленье/:

Радуйся, постигший времени плен недолгий;

Радуйся, облеченный в пламя молитвы;

Радуйся, устоявший в великой битве;

Радуйся, христиан возвысивший роги;

Радуйся, от юности Христу посвященный;

Радуйся, Эринии дар бесценный.

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 2.

Е два касаясь земли стопами/, всей душою ты жил на Небе/, и внезапно предстал тебе ангел /, указавший дорогу к морю/. Ожидал там тебя корабль/, снаряжали его к отплытью/. И тотчас, отринув сомненья/, веря ангельскому веленью/, ты оттряс с себя цепи рабства/, чтоб свободно идти к спасенью/. Твоему ликованью вторя/, мыслью следуя за тобою/, песнь небесную и земную/ поем Господу: А ллилуйя!

Икос 2.

С овершив путь по морю опасный/, долго шли мореходы безлюдьем/. Истощились вконец запасы/, но твоей дерзновенной молитвой/, накормил всех Господь чудесно/, как Израиля древле в пустыне/. Мёд и мясо суровые люди/ с милосердием вкупе вкушали/, и склоняли сердца свои к Богу/, дивно спасшему их от смерти/. С ними мы тебя честно хвалим/, вознося глас молебный к Небу/:

Радуйся, ходатай Божьего благоволенья;

Радуйся, жизнь свою доверивший Провиденью;

Радуйся, воли Христа взыскавший;

Радуйся, забвенью себя предавший;

Радуйся, план небесный к земле приложивший;

Радуйся, силам Вышнего путь открывший;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 3.

Л ишь взошёл ты под кров родимый/, как снова в плен уведён был горький/, но Бог тебя известил, что вскоре/, свободы иной ты станешь причастен/: творить Его всеблагую волю/, свободно строить Божию Церковь/. Ты был испытан, и сердцем чистым/ воззвал ко Господу: А ллилуйя!

Икос 3.

В земле, где ты был рабом, пленила/ тебя любовь жизнодавца Бога/, и Дух призывал тебя, где б ты ни был/, вернуться в Ирландию с вестью благою/. Чудесны пути Провиденья, монахом/ ты стал у гробницы святого Мартина/. И ныне от всех Христа Бога избравших/ ты слышишь хваления таковые/:

Радуйся, в стране кельтов монашества первоначальник;

Радуйся, на путь апостольский святым Мартином венчанный;

Радуйся, у гробницы святителя Новую Жизнь обретший;

Радуйся, его стопами к Небу восшедший;

Радуйся, возросший духом под сенью святого;

Радуйся, призвавший язычников к Жизни Новой;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 4.

Н е дерзая противиться Духу /, ты вернулся в Ирландию снова/, взяв с собой как бесценный бисер/ Весть Благую Христа Иисуса/. Пост, молитва и проповедь Слова/ в песнь слагались Христу: А ллилуйя!

Икос 4.

Н о в Ирландии проповедь Царства/ Бога вечного и благого/, всколыхнула вражду в друидах/, а за ними и в людях заблудших/. Удалился тогда ты кротко/ под покров святого Жермена/, чтоб в Бургундии виноградной/, всеять в душу зёрнышки жизни /. А затем девять лет испытаний/, во обители славной Леринской/, завершили твоё возрастанье/, во епископа Церкви Христовой/. И уже во епископском сане /, вновь ступил ты на берег ирландский/, и от всех, покорившихся вере/, благодарное слышишь пенье/:

Радуйся, Жермена Осерского ученик достойный;

Радуйся, монашеской рати строгий воин;

Радуйся, на островах Леринских принесший плод в терпенье;

Радуйся, негасимое к свету стремленье;

Радуйся, возревновавший с отцами о Господе Саваофе;

Радуйся, помнящий избавление на поле Танеосе;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 5.

Н а земле языческой тёмной/ чистых сердцем людей было много/: до тебя достигали их стоны/, и мольбы, и прошения к Богу/. И когда же на остров зелёный/ вышел сеятель пажити вечной/, все Небесные Силы воззвали/ Вседержителю: А ллилуйя!

Икос 5.

Н е имея оружья иного/ – лишь Евангелие и веру/, ты предстал пред сонмом друидов/, проповедуя Истину смело/. И собранье спесивой знати/, и убогие землепашцы/ изумлялись словам человека,/ говорившего им со властью/. И апостолов лик преславный/ тебя хвалит, великим равный/:

Радуйся, путь проложивший сквозь колдовские дебри;

Радуйся, милости златоустый посланник;

Радуйся, во мгле предрассветной отважный странник;

Радуйся, укротивший волков и диких вепрей;

Радуйся, целитель чуткий недугов духовных;

Радуйся, спасающий в пристани от непогоды;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 6.

С еменами знамений щедро/, осыпал ты зелёный остров/, превращая бесплодную землю/ в сад обильный плодов духовных/. И как ночь при восходе солнца/ прочь бежит и покорно тает/, так язычества цепкие путы/ исчезали от слов твоих мудрых/. Своему же рабу покорились/ племена Ирландии вольной/; и со всеми чадами Света/ даришь ты Христу: А ллилуйя!

Икос 6.

И ногда и несложного знака/, и нехитрых речей довольно/, чтобы ясно сказать о тайне/, в глубине своей непроглядной/. Пред народом, тебе внимавшим/, посрамил ты врагов глумливых/, возмечтавших с тобою в споре/ осмеять твоё упованье/. Ты возвысил тремя перстами/ листик клевера триединый/, и поведал просто и зримо/ о единстве Трёх неделимом/. И трисолнечными лучами/, озарились умы и дали/; и все люди тебя вспоминают/, благодарными голосами/:

Радуйся, неустанный Царства Божия провозвестник;

Радуйся, света источник, которому под спудом тесно;

Радуйся, чистым сердцем зрящий Истину лучезарную;

Радуйся, душой взыскующий страны нетварной;

Радуйся, неуклонный правой веры ревнитель;

Радуйся, Святой Троицы благодатная обитель;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 7.

В озлюбив всей душою Бога/, с Ним беседуя неразвлечённо/, ты бежал от всего, что могло бы/, помешать твоему служенью/. И Евангелию внимая/, не желая забот о многом/, выбрал ты себе часть благую/, проводя жизнь в пощении строгом/. И умом и душой неустанно/, отвечая небесной осанне/, плод духовный и песнь святую/ приносил ты Христу: А ллилуйя!

Икос 7.

Н а горе, твоё имя носящей/, ты однажды провёл в молитве/ сорок дней и ночей, взывая/ к Богу Сил о народе кельтов/. Моисею ты был подобен/: как и тот, ты молил о спасенье/ неразумных людей, идущих/ от неведенья к просвещенью/. И святые земли ирландской/ тебя чествуют все согласно/:

Р адуйся, в уединении Бога усердно взыскавший;

Радуйся, второй Иаков, Вседержителя в ночи удержавший;

Радуйся, Невидимого очами души узревший;

Радуйся, благословением Владыки утешенный;

Радуйся, после Бога все мысли отдававший овцам словесным;

Радуйся, иную заботу считавший лишней и пресной;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 8.

П одвиг твой в посте и молитве/ не остался без воздаянья/. Укрепляемый благодатью/, ты сошёл с высоты на равнину /, как пророк Моисей с Синая/, передавший Завет народу/. И отныне, и неустанно/, Бога славишь ты за ирландцев/, воспевая душой благодарной/ и ликующей: А ллилуйя!

Икос 8.

В оссияла утренним светом/ Весть Благая Христа Иисуса/. Тень сомнений и мрак суеверий/ ты изгнал евангельским словом/, став вождём для малого стада/, освящённого Кровью Христовой/. Ты повёл свою паству в землю/, что близка для чуткого сердца/; но всегда далекой пребудет/ для слепых и глухих душою/. Ныне все, кто твой голос слышат/, отвечают тебе с умиленьем/:

Р адуйся, очами сердца созерцавший Бога во плоти;

Радуйся, носивший любовь Отца в душе, как в тайном киоте;

Радуйся, дыханием Духа Святого уста свои освятивший;

Радуйся, храм души своей Богу с радостию открывший;

Радуйся, родник неиссякающий благословений;

Радуйся, сокровищница свыше ниспосланных откровений;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 9.

К ак от мрачного сна, что дурманил/ и казался спящему явью/, так проснулся языческий остров/ от безбожного помраченья/. Ты любовью своею к Богу/, и всецелым к Нему стремленьем/, показал, что нельзя слугою/ двух господ быть одновременно/. Твой призыв услышали люди/, чьи сердца чистоту сохранили/, и они устами немолчно/ славят Господа: А ллилуйя!

Икос 9.

В озвещая Небесное Царство/, проповедуя покаянье/, ты коснулся невольно сердца/ целомудренной щедрой девы/. Став твоей ученицей, Бригитта/ удалилась в пустынное место/, где себе устроила келью/ в углубленье огромного дуба/. Церковь Дуба – Кель Дара – начало/ положила монашеской жизни/ на том острове в океане/, что ты словом, как плугом, возделал/. И монахи Ирландии древней/, и почившие, и живые/, величая твои старанья/, песнь поют тебе таковую:

Р адуйся, разогнавший сумрак незнанья;

Радуйся, целомудрия несокрушимое основанье;

Радуйся, невест Христовых и монахов наставник;

Радуйся, образ раба Божия, всем явный;

Радуйся, верное указанье пути в Царство Небесное;

Радуйся, Света Тихого отраженье чудесное;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 10.

П ослужить Христу нераздельно/, о богатстве земном не заботясь/, подчинив волю Матери-Церкви/ и иной семьи не имея/ – вот что было твоим устоем/, и оградой, и утешеньем/. И по этой дороге тесной/, проходящей над тёмной бездной/, ты повёл людей, возжелавших/ сокровенной жизни небесной/. О тебе, наставник монахов/, собеседник ангелов тайный/, все, отвергшие мира соблазны/, воспевают Христу: А ллилуйя!

Икос 10.

Н е сходили псалмы Давида/, с твоих уст, согревая сердце/. Для тебя мир крестом Христовым/ был распят, как и ты для мира/. Проходила вся слава земная/ пред тобой, как виденье ночное/; постоянства ты чаял в грядущем/, и не строил себе здесь уюта/. Неуклонно ты шествовал в вечность/, не пленяясь ничем мимолётным/, и из вечности слыша призывы/, исправлявшие путь твой упорный/:

Р адуйся, подчинивший плоть твою Духу;

Радуйся, познавший спасение сердцем, оком и слухом;

Радуйся, страж неусыпный чистоты душевной;

Радуйся, воздвигший вокруг плоти Христа благоговения стены;

Радуйся, ясное предварение Царства;

Радуйся, ибо присно радуется о тебе твоя паства;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 11.

П утешествуя в Ольстер, в общины/, христиан, твоих чад духовных/, ты, апостол неутомимый/, встретил ангела с вестью редкой/: он открыл тебе, что в дороге/ разлучится душа твоя с телом/, и ты можешь, дней не теряя/, довершить, что ещё не доделал/. И последние благословенья/ преподав в обители женской/, вместе с сёстрами ты воспеваешь/ Иисусу Христу: А ллилуйя!

Икос 11.

С вет, средь кладбища воссиявший/, вызвал в сердце твоём волненье/. Ты спросил тогда у Бригитты/, что сулит людям то явленье/? И она отвечала: свято/ место это вовек пребудет/, ибо труженик верный Божий/ ожидать будет там воскресенья/. И в селениях праведных ныне/, слышишь ты похвалы святые:/

Р адуйся, воин непобедимый в сражении с духами злобы;

Радуйся, восставший душою из гроба, как из чертога;

Радуйся, лёгкий парусник, вдохновляемый веяньем благодати;

Радуйся, борец могучий, сокрушивший тёмные рати;

Радуйся, новый праведный Симеон, отпущенный Богом с миром;

Радуйся, дивная щедрость, которая всю себя раздарила;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 12.

В день кончины ты стал горящей/, высоко вознесённой свечою/. Удостоенный откровений/, ты простёрся пред Богом с мольбою/, о своих многочисленных детях/, во Христе благодатью рождённых/; и о тех, кто из тьмы грядущей/, выйдет к свету, тобой зажжённому/. И возносятся ныне струи/ к Небу чистых слов: А ллилуйя!

Икос 12.

С откала тебе саван Бригитта/, и твоё многотрудное тело/, христиане опрятали с миром/, отпустив тебя в путь со слезами/. И когда тебя погребали/, все услышали ангелов пенье/, и вкусили благоуханья/ – будто райские двери отверзлись/. С лики ангельскими воспели/ похвалу тебе Божьи люди/:

Р адуйся, земной ангел и человек небесный;

Радуйся, ум вперивший в вечное блаженство;

Радуйся, обративший в порог под ногами смерть телесную;

Радуйся, скрывший в земле плоть, в которой тебе стало тесно;

Радуйся, врачующий наши раны душевные;

Радуйся, ходатай за грешников терпеливый и смиренный;

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 13.

И го тяжкое рабства земного/, ты сменил на рабство иное/, и ещё не оставив цепи/, стал свободней богатых и знатных/. Покорил ты Ирландию Богу/, возвестил ей радость спасенья/, и поют тебе песнь святую/ чада чад твоих: А ллилуйя!

 

(Этот кондак повторяется трижды, а затем первый икос и первый кондак, по одному разу).

Икос 1.

Д икарями внезапно плененный /, в рабство проданный юношей знатным/, ты попал в край озер глубоких/, бурых скал и лугов цветущих/. Но исполнился срок: твое сердце/, безразличное прежде к вере/, распахнулось лучам благодати/, как земля восходящему солнцу/. И шесть лет ты горел молитвой/: как свечу, нёс её пред собою/. И святые с Небес взирали/, воспевая все в удивленье/:

Р адуйся, постигший времени плен недолгий;

Радуйся, облеченный в пламя молитвы;

Радуйся, устоявший в великой битве;

Радуйся, христиан возвысивший роги;

Радуйся, от юности Христу посвященный;

Радуйся, Эринии дар бесценный.

Р адуйся, отче святый Патриче/, Ирландии просветитель и пастырь добрый!

Кондак 1.

Н а исходе четвертого века/, христианских времен благодатных/, ты родился в семье боголюбцев/, в первый месяц весны светоносной/. Облечён был твой дед в священство/; твой отец служил диаконом Церкви /; мать в родстве состояла с Мартином/, епископом галльского Тура/. Почитая родных твоих мудрых/, покровитель Ибернии славный/, люди верные во вселенной/ все согласно тебя величают: /

Р адуйся, отче святый Па́триче /, Ирландии просветитель и пастырь добрый!



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2019-04-28 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: