Старший: Молитвами Святых отец наших, Господи Иисусе Христе помилуй нас. Аминь.




 

На часах:

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш,/ ра́дость сотвори́вый ученико́м,/ обетова́нием Свята́го Ду́ха,/ извеще́нным им бы́вшим благослове́нием,// я́ко Ты еси́ Сын Бо́жий, Изба́витель ми́ра.

Конда́к пра́здника, глас 6:

Е́ же о нас испо́лнив смотре́ние,/ и я́же на земли́ соедини́в Небе́сным,/ возне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш,/ ника́коже отлуча́яся,/ но пребыва́я неотсту́пный,/ и вопия́ лю́бящим Тя:// Аз есмь с ва́ми, и никто́же на вы.

Обедница:

Пе́рвый антифо́н праздника(вместо вседневных) псалмов:

Стих 1: Вси язы́цы восплещи́те рука́ми,/ воскли́кните Бо́гу гла́сом рад́ования.

М оли́твами Богоро́дицы, Спа́се, спаси́ нас.

Стих 2: Я́ко Госпо́дь Вы́шний стра́шен,/ Царь ве́лий по всей земли́.

М оли́твами Богоро́дицы, Спа́се, спаси́ нас.

Стих 3: Покори́ лю́ди нам/ и язы́ки под но́ги на́ша.

М оли́твами Богоро́дицы, Спа́се, спаси́ нас.

Стих 4: Взы́де Бог в воскликнове́нии,/ Госпо́дь во гла́се тру́бне.

М оли́твами Богоро́дицы, Спа́се, спаси́ нас.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

М оли́твами Богоро́дицы, Спа́се, спаси́ нас.

 

Второ́й антифо́н пра́здника:

Стих 1: Ве́лий Госпо́дь и хва́лен зело́,/ во гра́де Бо́га на́шего, в горе́ святе́й Его́.

С паси́ нас, Сы́не Бо́жий,/ вознесы́йся во сла́ве, пою́щия Ти: А ллилу́иа.

Стих 2: Го́ры Сио́нския, ре́бра Се́верова,/ град Царя́ вели́каго.

С паси́ нас, Сы́не Бо́жий,/ вознесы́йся во сла́ве, пою́щия Ти: А ллилу́иа.

Стих 3: Бог в тя́жестех Его́ зна́емь есть,/ егда́ заступа́ет и́.

С паси́ нас, Сы́не Бо́жий,/ вознесы́йся во сла́ве, пою́щия Ти: А ллилу́иа.

Стих 4: Я́ко се ца́рие зе́мстии собра́шася,/ снидо́шася вку́пе:

С паси́ нас, Сы́не Бо́жий,/ вознесы́йся во сла́ве, пою́щия Ти: А ллилу́иа.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Тре́тий антифо́н пра́здника (вместо блаженных):

Стих 1: Услы́шите сия́ вси язы́цы,/ внуши́те вси живу́щии по вселе́нней.

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш,/ ра́дость сотвори́вый ученико́м,/ обетова́нием Свята́го Ду́ха,/ извеще́нным им бы́вшим благослове́нием,/ я́ко Ты еси́ Сын Бо́жий, Изба́витель ми́ра.

 

Стих 2: Земноро́днии же и сы́нове челове́честии,/ вку́пе бога́т и убо́г.

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш…

 

Стих 3: Уста́ моя́ возглаго́лют прему́дрость,/ и поуче́ние се́рдца моего́ ра́зум.

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш…

 

Стих 4: Приклоню́ в при́тчу у́хо мое́,/ отве́рзу во псалти́ри гана́ние мое́.

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш…

 

Тропари́ и кондаки́:

Тропа́рь пра́здника, глас 4:

Хор: В озне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш,/ ра́дость сотвори́вый ученико́м,/ обетова́нием Свята́го Ду́ха,/ извеще́нным им бы́вшим благослове́нием,// я́ко Ты еси́ Сын Бо́жий, Изба́витель ми́ра.

Сла́ва Отцу́ и Сы́ну и Свято́му Ду́ху и ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.

Конда́к пра́здника, глас 6:

Е́ же о нас испо́лнив смотре́ние,/ и я́же на земли́ соедини́в Небе́сным,/ возне́слся еси́ во сла́ве, Христе́ Бо́же наш,/ ника́коже отлуча́яся,/ но пребыва́я неотсту́пный,/ и вопия́ лю́бящим Тя:// Аз есмь с ва́ми, и никто́же на вы.

 

Проки́мен пра́здника, глaс 7:

Чтец: П роки́мен, глас седьмы́й: В ознеси́ся на небеса́ Бо́же,/ и по всей земли́ сла́ва Твоя́.

Хор: В ознеси́ся на небеса́ Бо́же,/ и по всей земли́ сла́ва Твоя́.

 

Чтец: Г ото́во се́рдце мое́ Бо́же, гото́во се́рдце мое́: воспою́ и пою́ во сла́ве мое́й.

Хор: В ознеси́ся на небеса́ Бо́же,/ и по всей земли́ сла́ва Твоя́.

 

Чтец: В ознеси́ся на небеса́ Бо́же

Хор: И по всей земли́ сла́ва Твоя́.

Чте́ние Апо́стола:

Чтец: Д ея́ний святы́х Апо́стол чте́ние.

 

(Пра́здника: Деян. зач. 1):

Чтец: П е́рвое у́бо сло́во сотвори́х о всех, о Фео́филе, я́же нача́т Иису́с твори́ти же и учи́ти да́же до дне, во́ньже, запове́дав апо́столом Ду́хом Святы́м, и́хже избра́, вознесе́ся. Пред ни́миже и поста́ви Себе́ жи́ва по страда́нии Свое́м во мно́зех и́стинных зна́мениих, де́ньми четы́редесятьми явля́яся им и глаго́ля я́же о Ца́рствии Бо́жии: С ни́миже и яды́й, повеле́ им от Иерусали́ма не отлуча́тися, но жда́ти обетова́ния О́тча, е́же слы́шасте от Мене́: Я́ко Иоа́нн у́бо крести́л есть водо́ю, вы же и́мате крести́тися Ду́хом Святы́м не по мно́зех сих днех. Они́ же у́бо соше́дшеся, вопроша́ху Его́, глаго́люще: Го́споди, а́ще в ле́то сие́ устроя́еши ца́рствие Изра́илево? Рече́ же к ним: несть ва́ше разуме́ти времена́ и ле́та, я́же Оте́ц положи́ во Свое́й вла́сти. Но прии́мете си́лу, наше́дшу Свято́му Ду́ху на вы, и бу́дете Ми свиде́телие во Иерусали́ме же и во всей Иуде́и и Самари́и, и да́же до после́дних земли́. И сия́ рек, зря́щим им, взя́тся, и о́блак подъя́т Его́ от о́чию их. И я́ко взира́юще бя́ху на не́бо, иду́щу Ему́, и се му́жа два ста́ста пред ни́ми во оде́жди беле́. Я́же и реко́ста: му́жие Галиле́йстии, что стоите́ зря́ще на не́бо? Сей Иису́с, вознесы́йся от вас на не́бо, та́кожде прии́дет, и́мже о́бразом ви́десте Его́ иду́ща на не́бо. Тогда́ возврати́шася во Иерусали́м от горы́ нарица́емыя Елео́н, я́же есть близ Иерусали́ма, суббо́ты иму́щия путь.

Аллилуа́рий пра́здника, глас 2:

Чтец: Г лас вторы́й: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

Хор: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

 

Чтец: В зы́де Бог в воскликнове́нии, Госпо́дь во гла́се тру́бне.

Хор: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

 

Чтец: В си язы́цы восплещи́те рука́ми, воскли́кните Бо́гу гла́сом ра́дования.

Хор: А ллилу́ия, аллилу́ия, аллилу́ия.

 

Чте́ние Ева́нгелия:

(Пра́здника: Лк., зач. 6):

Ст.: В о вре́мя о́но, воскре́с Иису́с от ме́ртвых, и ста посреде́ учени́к Свои́х, и глаго́ла им: мир вам. Убоя́вшеся же и пристра́шни бы́вше, мня́ху дух ви́дяще. И рече́ им: что смуще́ни есте́; и почто́ помышле́ния вхо́дят в сердца́ ва́ша? Ви́дите ру́це Мои́ и но́зе Мои́, я́ко Сам Аз есмь. Осяжи́те Мя и ви́дите, я́ко дух пло́ти и ко́сти не и́мать, я́коже Мене́ ви́дите иму́ща. И сие́ рек, показа́ им ру́це и но́зе. Еще́ же не ве́рующим им от ра́дости и чудя́щимся, рече́ им: и́мате ли что сне́дно зде? Они́ же да́ша Ему́ ры́бы печены́ часть, и от пчел сот. И взем, пред ни́ми яде́. Рече́ же им: сия́ суть словеса́, я́же глаго́лах к вам еще́ сый с ва́ми, я́ко подоба́ет сконча́тися всем напи́санным в зако́не Моисе́ове и проро́цех и псалме́х о Мне. Тогда́ отве́рзе им ум разуме́ти Писа́ния. И рече́ им: я́ко та́ко пи́сано есть, и та́ко подоба́ше пострада́ти Христу́, и воскре́снути от ме́ртвых в тре́тий день, и пропове́датися во и́мя Его́ покая́нию и отпуще́нию грехо́в во всех язы́цех, наче́нше от Иерусали́ма. Вы же есте́ свиде́телие сим. И се, Аз послю́ обетова́ние Отца́ Моего́ на вы: вы же седи́те во гра́де Иерусали́мсте, до́ндеже облече́теся си́лою свы́ше. Изве́д же их вон до Вифа́нии, и воздви́г ру́це Свои́, и благослови́ их. И бысть егда́ благословля́ше их, отступи́ от них и возноша́шеся на не́бо. И ти́и поклони́шася Ему́ и возврати́шася во Иерусали́м с ра́достию вели́кою: И бя́ху вы́ну в це́ркви, хва́ляще и благословя́ще Бо́га. Ами́нь.

 

Многоле́тие:

Хор: Православное епископство Церкви Российския/ и господина высокопреосвященнейшего митрополита Филарета/ Первоиерарха Православныя Российския Церкви/ и господина нашего Высокопреосвященнейшего Филарета,/ архиепископа Московского и Восточно-Российского/ настоятеля, братию и прихожан святаго храма сего/ и вся православныя христианы/ Господи, сохрани их на многая лета.

 


 

[1] По традиции, Евангелие уносится в алтарь; пома́зание елеем совершается у иконы праздника.



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2020-07-11 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: