Ирмос: Го́ру Тя, благода́тию Божиего приосене́нную,/ прозорли́выма Авваку́м усмотри́в очи́ма,/ из Тебе изы́ти Израилеву/ провозглаша́ше Святому,/ во спасение наше и обновление.
Облиста́в на земли́ правды Солнце,/ якоже лучи таинственныя происпусти́ я́ве,/ Стахи́я же и Нарки́сса, Урва́на и Ампли́я, Аристову́ла и Апе́ллия,/ сущих во тьме просвещающия.
Крепостию Божественнаго укрепляемь Духа,/ живущия во тьме сы́ны показал еси света, Ампли́е апостоле,/ совершая чудес дела́ преславная и упраждня́я де́монов полки́.
Вод Божественных испо́лнен,/ потекл еси якоже струя, Урва́не, спасительная,/ го́рькия и непи́тныя во́ды отгоняя,/ и напаяя благодатию благоче́ствующих, преблаженне, полноту́.
Богородичен
Явилася еси Ангелов преиму́щи, Владычице./ Оным бо Страшнаго во утробе несказа́нно вмести́ти сподобилася еси/ и на руках носи́ти якоже Младенца дней же и лет древне́йша.
Ин канон мученика. Глас 4
Ирмос: Твоего на земли́ явления, Христе Боже,/ пропове́дая пророк пришествие,/ с веселием вопияше:/ слава силе Твоей, Господи.
Безбожных неради́в преще́ния, к по́двигом ополчи́ся,/ дерзновенно вопия, благославный Епима́х:/ слава силе Твоей, Господи.
Земная оплева́в, смертию Царство насле́дова славный Епима́х,/ верно вопия:/ слава силе Твоей, Господи.
Иже со Отцем и Духом славословимаго в Вышних/ добропобедный Епима́х на три́знищи Господа всем неве́дущим пропове́да.
Песнь 5.
Канон апостолов. Глас 1.
Ирмос: Просвети́вый сиянием/ пришествия Твоего, Христе,/ и освети́вый Крестом Твоим мира концы,/ сердца́ просвети́ светом Твоего Богоразумия/ православно поющих Тя.
|
Пастыря добраго Богоизбра́нныя о́вцы/ посреди волко́в от Него я́ве по́слани быша,/ сия́ укроща́юще и приводяще ко ограде мысленней верою.
Великий тя Андрей Византи́и поста́ви епископа,/ иже та́мо верно плавающия, Стахи́е священнейше,/ и управляющаго к приста́нищем тихим Божественною благодатию.
Якоже многоце́нен камень, тя имя́ше, краеугольный, Иракли́йская честна́я Церковь,/ укрепля́юща, Апе́ллие блаженне, сию́ словом Истины./ Тем достойно почитаем тя.
Богородичен:
Зачала́ еси па́че слова Слово и родила́ еси, Всепетая,/ егоже Отец из чрева роди́ прежде веко́в, Чистая./ Темже яко Сего Матерь Тя до́лжно ублажаем.
Ин канон мученика. Глас 4
Ирмос: Просвеще́ние Твое, Господи, низпосли́ нам,/ и от мглы прегреше́ний разреши́ ны, Бла́же,/ Твой мир да́руяй.
Защити́вся благодати оружием Креста,/ нечестивым вопияше мученик:/ меч же и огнь не отсече́т мя Христовы любве́.
Благославный Епима́х, суди́щу предстоя́ беззако́ннующих,/ вопияше благоде́рзостне:/ земля́ и Небесе́ бо́зи несотворшии, нечести́вии да погибнут.
Благославный Епимах, от Бога вдохну́вся,/ Отца, Слова и Святаго Духа во едином естестве́/ неве́дущим Троицу проповеда.
Богородичен:
Кто изрещи́ возможет Рождества Твоего, Чистая,/ паче слова преславный образ,/ естеством бо Бога воплоще́нна паче слова родила́ еси.
Песнь 6.
Канон апостолов. Глас 1.
Ирмос: Обы́де нас после́дняя бе́здна,/ несть избавляяй,/ вмени́хомся, яко о́вцы заколе́ния,/ спаси́ люди Твоя, Боже наш:/ Ты бо крепость немощетву́ющих и исправление.
|
Моря́ язы́ков возмутивше Божественными восхождении,/ спасо́сте древле в го́рцем мо́ри пото́пльшияся/ и приведо́сте Изба́вителю спасшияся, Богоблаженнии.
Милости Воли́теля Бога проповедал еси/ и ле́сти свободи́л еси, Божественный Нарки́ссе, ду́ши благочестивых,/ великий быв афи́нян председатель и насади́тель садо́в кра́сных, Богоблаженне.
Божественный Урва́н, слово жизноточное и благодать врачеваний источи́в,/ привлече́ люди к просвещению Божественнаго разума,/ яко подражатель Воплотившагося и мир Спасшаго.
Богородичен:
Поем Тя, Еюже оправди́хомся,/ иже пе́рвее осужде́ннии, и совокупи́хомся невещественным служителем, и рая́ сподо́бихомся,/ в жена́х благословенная, Богорадованная.
Ин канон мученика. Глас 4
Ирмос: Возопи́, прообразу́й погребение тридне́вное, пророк Иона,/ в ки́те моля́ся:/ от тли изба́ви мя, Иисусе, Царю Сил.
Оста́ви яже в мире и мир Епима́х,/ и тело му́кам мужественно предаде́ за Владыку,/ и Христов наследник быст.
Упраздни́ и́долов лесть Епима́х и славы сподобися истинныя,/ прие́м врачеваний благодать, от нихже вси вернии почерпаем.
Приобщи́вся Христовым страсте́м Епима́х/ силою распеншагося плотию Христа Бога/ и венцы славы от Него яко верен прия́т.
Богородичен:
Моли о рабе́х Твоих, Дево Богородице,/ из Тебе воплощшагося Бога нашего,/ яко Тя и едину Предстательницу нашу ве́мы.
Кондак апостолов, глас 8. Подобен: Яко начатки
Яко священная сокровища Всесвятаго Духа/ и Солнца Славы сияния, по долгу воспои́м мудрыя апостолы,/ Апе́ллия, Урва́на же и Аристову́ла,/ Ампли́я, Нарки́сса и Стахи́я,/ яже благодать собра́ Бога нашего.
Песнь 7.