Кондак апостола, глас 2. Подобен: В молитвах




В молитвах тепле́йший засту́пниче/ и прося́щим скоре́йший послу́шателю,/ приими́ моление, Ана́ние, наше/ и Христа моли поми́ловати ны,/ Единаго во святых Почива́ющаго.

Икос:

Просвеще́нием сияния Твоего просвети́в, Христе мой, мрак моего се́рдца и слепоту́,/ даждь ми слово похвали́ти чи́стым смыслом апостола Богоза́рныя доброде́тели и стра́сти блаже́ннаго:/ Источник бо Ты еси мудрости и Пода́тель благи́х, Многоблагоутро́бне./ Тем, уясни́в язык мой, пе́сненное приими́ похвале́ние, Еди́не во святых почива́яй.

Песнь 7

Ирмос: От Иуде́и доше́дше, о́троцы/ в Вавило́не иногда́/ ве́рою Тро́йческою пла́мень пе́щный попра́ша, пою́ще:/ отце́в Бо́же, благослове́н еси.

Да востру́бит му́дренно Богоизбра́нное ста́до благогла́сною трубо́ю страда́ния пастыря Ана́нии,/ вопия́ своему Началопа́стырю Христу:/ отцев наших Боже, благословен еси.

Да славит тя, ученика Божия, Ана́ние, и иера́рха ве́рна,/ и свиде́теля Боже́ственных страда́нии,/ возглаша́ющи, честна́я Церковь Христова:/ отце́в наших Боже, благослове́н еси.

Не смерти боя́знию, но любовию па́ствы скрыва́яся,/ во́лка, якоже агнца, зря укроти́вшася, Ана́ния зовя́ше:/ отце́в наших Боже, благослове́н еси.

Богородичен:

От де́вственных ложе́сн вопло́щся, явился еси, Христе́, на спасение наше./ Темже Твою Матерь ве́дяще Богородицу, правосла́вно зове́м:/ отце́в наших Боже, благослове́н еси.

Ин

Ирмос: О́троцы в Вавило́не/ пе́щнаго пла́мене не убоя́шася,/ но посреде́ пла́мене вве́ржени, ороша́еми, поя́ху:/ благослове́н еси, Господи, Боже отец наших.

Богородицу Марию Богому́дра имел еси Учи́теля,/ вразумля́ющую тя, и науча́ющую, и пе́ти повелева́ющую:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Возсия́л еси в мире, яко светле́йшее солнце, Рома́не Богому́дре,/ и све́тло просвеща́я верою зову́щия:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Твоих глаго́л веща́ние вселе́нную испо́лни/ и красно́ песнопе́ти Христу челове́ки научи́:/ благословен еси, Господи, Боже отец наших.

Богородичен:

Ныне блажа́т Тя вси ро́ди челове́честии, Богородице Чистая,/ якоже прорекла́ еси,/ и ве́рою славят:/ благословен, Пречистая, Плод чре́ва Твоего.

Песнь 8

Ирмос: Седмери́цею пещь/ халде́йский мучи́тель,/ Богочести́вым неи́стовно разжже́,/ си́лою же лу́чшею спасе́ны сия ви́дев,/ Творцу́ и Изба́вителю вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те,/ свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те во вся веки.

Странно слы́шати, мня́ше Ана́ния славный,/ от восхити́тельныя губи́теля ста́да Твоего силы, Влады́ко,/ паче сло́ва премене́ние к па́стырскому чину./ Тем игра́я, вопия́ше:/ о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся веки.

Да ра́дуется днесь и да играет ду́хом всесла́вный и блаженный град твой,/твоего благополучи́в заступле́ния, сла́вне,/ и, благодаря́ Спа́са, да вопие́т:/ о́троцы, благословйте, свяще́нницы, воспо́йте, лю́дие, превозноси́те во вся веки.

Животворя́щим повеле́нием, Ана́ние прече́стне,/ светотвори́вую Ви́деннаго силу Савлу пропове́дал еси/ и отразил еси ослепле́ние, враче́вственныя твоя возложи́в дла́ни,/ стре́лы змии́ныя исто́ргл еси, яко чешуи́, вопия́:/ превозноси́те Христа во веки.

Троичен:

Трисве́тлое Божество́, Еди́нственную сия́ющую Зарю,/ от Еди́наго Триипоста́снаго Естества́, Роди́теля Безнача́льна,/ Единоесте́ственно же Сло́во о́тчее и сца́рствующаго Единосу́щнаго Духа,/ о́троцы, благослови́те, свяще́нницы, воспо́йте,/ лю́дие, превозноси́те во вся веки.

Богородичен

В ну́ждах спаса́ющая и те́пле предста́тельствующая/ всем су́щим в печа́ли, Всесвята́я Влады́чице,/ умилосе́рдися, спаси́ мя и лю́те па́дша воздви́гни,/ ру́ку по́мощи прежде конца подаю́щи, да не нощь мя сме́ртная обы́мет спяща;/ да Тя по до́лгу сла́влю во веки.

Ин

Ирмос: За зако́ны оте́ческия/ блаже́ннии в Вавило́не ю́ноши, предбе́дствующе,/ царю́ющаго оплева́ша повеле́ние безу́мное,/ и, совоку́плени, имже не свари́шася огне́м,/ Дерза́вствующему досто́йную воспева́ху песнь:/ Го́спода пойте дела́/ и превозноси́те во вся веки.

Всю ми́ра красоту́, и сла́дость, и сла́ву оттря́с,/ ду́шу твою впери́л еси к Вы́шним лико́м, к та́мошним сла́вам и све́тлостям, му́дре,/ к добро́там неизрече́нным, к пребыва́нием та́мошним, к свету Богонача́лия, зовя́:/ Тя превозно́сим, Христе́, во веки.

Боже́ственным жела́нием распаля́ем,/ восхожде́ния положи́л еси в се́рдцы твое́м и безпло́тное во пло́ти житие́ стяжа́л еси./ А́нгельским чино́м подо́бяся, му́дре,/ та́мо су́щая возлюбил еси в мире песнопе́ния, верою, Рома́не, взыва́я:/ Тя превозно́сим, Христе, во веки.

Высоковеща́нием Боже́ственных твоих и сладча́йших слове́с, блаже́ннейше Рома́не,/ всяк по́мысл весели́ши человеков и услажда́еши, якоже некий пита́тель богатотво́рный,/ и просвеща́еши све́тло и науча́еши вопи́ти:/ Господа пойте дела и превозноси́те во вся веки.

Богородичен:

Равнобо́жием прельсти́в мя, человекоуби́йца, змий лука́внейший,/ яко пле́нника, исхити́ сладости райския,/ но Владыка, естество́м Сын Божий, вопло́щся, прии́де от Девы Марии, и взят мя на высоту́, обожи́в:/ егоже превозно́сим во вся веки.

Песнь 9

Ирмос: Тя, Неискусобра́чную Матерь Бога Вышняго,/ Тя, па́че ума ро́ждшую сло́вом вои́стину Бога,/ вы́шшую Пречи́стых сил,/ немо́лчными славословле́нии велича́ем.

Разруши́л еси, всехва́льне, тьму неве́дения;/ Свет же и́стинный возсия́л еси Дама́ску Триипоста́сный:/ но яко чадолюби́вый отец и любо́вный пастыренача́льник в Правосла́вней вере того сохрани.

Сие́ ле́тное соверша́юще торжество́,/ прииди́те светоза́рно сия́юще душе́вным досто́инством:/ Троицы служи́теля же и пропове́дника Ана́нии трисия́нную добродетель воспои́м.

О паче челове́ча досто́инства твоего, блаженне Ана́ние,/ яко ученик бо возлю́блен был еси, яко пастырь почи́л еси,/ и яко страда́лец Христу спросла́вился еси, венцы́ му́ченически украша́ем.

Богородичен:

Пречи́стая, Всенепоро́чная, сосу́де благово́ния,/ испроси́ у Христа, егоже родила́ еси,/ дарова́ти во́инству нашему на враги́ победу и от рабо́тнаго ига да́ти осла́бу лю́дем Твоим:/ Тя бо непреста́нно велича́ем.

Ин

Ирмос: Безсе́меннаго зача́тия/ рождество́ неска́занное,/ Ма́тере Безму́жныя нетле́нен Плод:/ Бо́жие бо рожде́ние обновля́ет естества́./ Темже Тя вси ро́ди,/ яко Богоневе́стную Ма́терь,/ правосла́вно велича́ем.

Го́рнейшим, сла́вне, лико́м совокупи́лся еси безпло́тным,/ иде́же неизрече́нная пребыва́ет ра́дость и всегда́шнее наслажде́ние,/ иде́же о́ный Богонача́лия свет есть и весе́лие,/ иде́же неизглаго́ланная слава, блаже́ннейше.

С пра́ведными внутрь Боже́ственныя славы всели́вся, зри́ши красоту́ неизрече́нную о́ную,/ зри́ши сладость неконча́емую, зри́ши добро́ты Небе́сныя, и́стинно желанныя, му́дре,/ ви́диши патриархов ли́ки, Рома́не славне.

Твою светоно́сную память верно соверша́ющия/ от бед изба́ви моли́твами твои́ми, Богому́дре,/ и от всякаго вре́да, Рома́не, и ско́рби чужда́го/ и Небе́сныя славы получи́ти сподо́би и Ца́рствия Го́рняго, блаже́ннейше.

Богородичен:

От дре́вняго паде́ния челове́ческий род первозда́ннаго бысть тле́нен, Дево Богородице,/ и порабоще́н страстьми́ грехо́вными,/ но из Тебе рожде́йся Преблаги́й Бог Своим благоутро́бием того́ воззва́.

Свети́лен Октоиха.

Слава, апостола Подобен: Жены́, услышите

Дама́ск, апо́столе, ныне о тебе хва́лится,/ ему́же упространи́л еси крепость муче́нием, Ана́ние,/ учитель быв Христа гоня́щему, яко ученик наро́чит Христа гони́маго,/ к Нему́же о нас моли́ся.

И ныне, Богородичен

О та́инств Твоих, о чуде́с Твоих!/ Како по рождестве́ Дева пребыла́ еси, якоже прежде рождества́;/ како Бога вмести́ла еси, нигде́же Вмести́маго;/ но вои́стину несказа́нна Твоя суть вся, Благослове́нная Дево Мати, Марие.

На стиховне Октоиха

Слава, апостола, глас 8. Анатолиево:

Учениче́ Спа́сов, иера́рше сла́вне,/ сла́во мучеников, Ана́ние,/ свети́льниче светле́йший, наш же градоде́ржче,/ прилежно моли́ся изба́вити стадо твое от бед/ и спасти́ души наша.

И ныне, Богородичен или Крестобогородичен. Подобен: О преславнаго чудесе́

Тя ви́дящи пригвожда́ема на Кресте, Иисусе, и стра́сти прие́млюща во́лею,/ Дева и Мати Твоя, Владыко,/ увы Мне, вопия́ше, Чадо Сладкое,/ раны непра́ведно ка́ко терпи́ши,/ Врачу́, исцели́вый челове́ческое неможе́ние/ и от тли всех изба́вивый милосе́рдием Твоим.

На Литургии: Блаженны гласа на 4 и апостола песнь 3, на 4. Прокимен апостола, глас 8: Во всю землю изыде вещание их, / и в концы вселенныя глаголы их. Стих: Небеса поведают славу Божию, творение же руку Его возвещает твердь. Апостол Деяний, зачало 21, от полу. Аллилуия, глас 1: Исповедят небеса чудеса Твоя, Господи, ибо истину Твою в Церкви святых. Стих: Бог прославляем в сове́те святых. Евангелие от Луки, зачало 51. Слу́шаяй вас: Причастен: Во всю землю изыде вещание их, / и в концы вселенныя глаголы их.

 



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2022-09-12 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: