THE WESTIN PALACE, MILAN




From $290.87/night

Comfortable luxurious meeting place for local socialites and business people.

Inside the modern facade, The Westin Palace welcomes its guests with a sumptuous lobby that leads to exquisite accommodations appointed with 19th century antiques and elegant bathrooms in pink.

Located only minutes from the Duomo and the glass-domed Galle- ria Vittorio Emanuele in the heart of Milan, the 216-room Westin Pal­ace offers discreet, attentive service in a setting that combines Renais­sance opulence with modern amenity. On the premises are the Casanova Grill, serving Mediterranean inspired pastas, risottos, and seafood dish­es, and Bar Campigli, which features live piano music nightly. Hotel ser­vices include a concierge, dry cleaning and laundry, and nightly turn­down. The hotel also offers guests use of an on-site fitness facility.

Hotel Details

• 257 Rooms / 14 Floors

• Built in 1950

• Fax (For Guests)

• Babysitting or Child Care

• Uniformed Security on Site

• Laundry/ Dry Cleaning Service

• Business Center

• Car Rental Concierge Services

• Administrative Services

• Pets Allowed

• Currency Exchange

• Smoke Alarm in Rooms

• Computer Use Available

• Photocopy Service

• ATM/Bank

• Childrens Programs

• Meeting Facilities

• Sprinkler in Rooms

• Electronic Key

• Common Area High speed Access

• A-V Equipment Rental

• Room Service

 

• Multi-lingual Staff

Unit 6. Hotels

• Restaurant in Hotel

• Health Club

Room Amenities

• Air Conditioning (In Room)

• Telephone

• Television (Cable/Satellite)

• Non-Smoking Rooms

• In Room Wireless Internet Access

• Television

• DVD/VCR

• Daily Maid Service

• In Room Broadband Internet Access

• Safe (In Room)

• Coffee Maker

• Whirlpool

• Telephone (Voicemail)

• Balcony/Terrace

 

• Mini-Bar

15. Speak about hotels in your city. Describe their location, facil­ities and services. Give recommendations to travellers.

Agree or disagree with the following statements. Give your rea sons.


 

 


For agreement use: I fully agree with you here. That's quite right. Sure.

It really matters. Yes, I think so.

For disagreement use: I can't agree... I think you are mistaken... I don't think you are right. Far from it. Nothing of the kind.


 

 


1. When you live at a hotel the view matters a lot.

2. The hotel in the center is better than a hotel in the suburb.

3. All hotels should have non-smoking premises.

4. Tips are a sign of appreciation of the service you were given.

5. Tipping policies are universal.

6. "No tipping" policy is a good policy.


Английский язык для турбизнеса и сервиса

17. Translate into English.

В БРИТАНСКИХ ТРАДИЦИЯХ

Столичный отель «Аврора Мариотт Роял» первым в Восточной Европе предложил своим гостям услуги дворецких. Этот сервис предоставляется в гостинице с момента ее открытия в 1999 г. Идея создать службу дворецких принадлежала первому генеральному менеджеру отеля Джерону Хересси и директору гостевых услуг Хезер Тодд-Хайзер. Как рассказывает г-жа Тодд-Хайзер, учитывая, что услуги дворецких — уникальный вид сервиса не только в Мос­кве, но и в мире в целом, такое решение должно было сразу по­ставить «Аврору» в ряд лучших отелей столицы.

Вначале в гостинице работали только шесть дворецких, кото­рые обслуживали гостей, останавливающихся в люксах, и владель­цев клубных карт сети Marriott Platinum и Golden Marquis. Начи­ная с 2000 г. сервис дворецких был включен в стоимость номеров всех категорий и сейчас предоставляется всем гостям отеля. В связи с этим штат дворецких был расширен до 17 человек. Все сотруд­ники, занимающие эту должность, имеют высшее образование или учатся на старших курсах институтов, в основном по специально­сти «гостиничный бизнес». Большинство дворецких прошли тре­нинг в частной британской школе, высокий уровень подготовки десяти из них подтвержден соответствующим сертификатом. Ме­неджер службы Лейла Усубова стажировалась в лондонском отеле The Lanesborough и теперь сама может проводить тренинги. Кста­ти, необычная униформа дворецких — фрак и белые перчатки — также шьется в Великобритании.

Дворецкие «Авроры» встречают гостей на пороге номера с бо­калом шампанского и знакомят с инфраструктурой отеля. В даль­нейшем постоялец сможет в любое время обратиться за помощью к дворецкому, нажав кнопку butler на телефоне. По словам Лейлы Усубовой, служба дворецких отличается от службы консьержей тем, что если последние занимаются «внешними» задачами, т.е. обеспе­чивают гостя информацией о городе, то дворецкие решают «внут­ренние» проблемы постояльца, связанные непосредственно с оте­лем. Так, в обязанности дворецкого входят распаковка и упаковка чемоданов, так называемый butler breakfast — доставка утреннего чая, кофе или сока и свежих газет в номер, а также заказ такси, брони­рование билетов, чистка обуви и т. п.

 

18. Write an essay on the topic "My Ideal Hotel".

Unit 6. Hotels

DIALOGUE 1



Поделиться:




Поиск по сайту

©2015-2024 poisk-ru.ru
Все права принадлежать их авторам. Данный сайт не претендует на авторства, а предоставляет бесплатное использование.
Дата создания страницы: 2019-05-25 Нарушение авторских прав и Нарушение персональных данных


Поиск по сайту: